31 december 2010

31 december...

... dags för en summering.
Vad skrev jag då, den där dagen för 365 dagar sedan?
Något löfte gav jag inte, men vad hände med mina förväntningar. Vad blev av och var blev inte av?
* Besök på Österby quilt gjorde jag tillsammans med Matilda en snöig och halkig lördag i januari.
* Syträffen i Gnesta i februari blev också av, även den i massor av snö och kyla.
* Syfestivalen den 20 februari blev inte av för min del... snöoväder och massa trafikkaos satte stopp för det.
* Till Grövelsjön och Röros åkte vi,
* kurs hos Quiltbiten 21 mars blev det också.
* Luleåresan 19-20 juni blev av. En trevlig helg i glada vänners lag.
* I juli bar det iväg till Mora och Ovansiljans quiltförenings utställning och mässa.
* Senare i juli åkte vi iväg till Island och gjorde en tur runt hela ön. Självklart besökte vi också Virka, Islands  berömda quiltbutik.
Min planerade/önskade Värmlandsresa blev dessvärre inte av.
* Däremot så fyllde jag på med några kurser hos Quiltbiten under hösten. En kurs i frihandskviltning och två olika kurser i fria tekniker.
* I oktober blev det en weekendtur till Grövelsjön.
* Syfestivalsbesök blir av i november.
* Ännu en tur till Gnesta och en träff med syglada kompisar blev av i november igen.
...visst har jag haft det bra. 

* * * * *

2010 var året då vår älskade
Sassa blev en änglahund

2010 föddes vår Virvelvind Eydis,
en värdig efterträdare för Sassa

2010 var också året som har gav många trevliga stunder i bloggandets värld 
med kontakter både när och fjärran.
Nu återstår det bara ett Tack och jag önskar Er alla
Ett riktigt Gott Slut 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar