5 januari 2011

ajfåån...

Gårdagen tillbringade jag tillsammans med symaskinen en stund. Inte sydde jag det som egentligen var tänkt... kanske jag gör det idag istället.
Nejdå,  fick jag för mej att tillverka ett fodral till min Iphone... fick en idé som måste testas direkt... fram med skinnlådan och filt. Spraylimmade ihop och lite frihandskviltning... måttade lite och skar rent i kanterna. Oj, vad skoj det var. Det blev 5 stycken på raken!
* * * * *
Igår bokade jag också flygbiljett till Luleå. Det blir tredje året jag åker till Luleå för att träffa sykompisar och bara ha trevligt. Resan går ju inte av stapeln förrän i juni... men när det gäller flyg så ska man vara ute i tid för att få ett bra pris, 882.- för en ToR biljett. Hade jag valt en annan tid på ditresan så kunde priset slutat på otroliga 732.-
Nog för nu...  här blir inget sytt, ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Snygga fodral!!!
    Jag hoppas vi ses i sommar! Jag har börjat bearbeta KM så att min hobby får gå före hans även kommande sommar. Längtar att få träffa alla trevliga tjejer igen!

    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Men så himla kul! :-) Och vilket kanonpris du fick! Längtar att träffa dig också! Superfina fodral du sytt! Kram!

    SvaraRadera