3 januari 2011

då är det igång...

Vårt Nya År 2011 ...redan dag 3, snart skriver vi 4.
Här händer inget särskilt just nu. Laddar batterier i lugn o ro är väl vad jag gör .
Lite skoj länkar med aktiviteter kan jag bjuda på, först ut har vi Syverkstan som har startat en kattbom.
Sen har vi Elefantz, som också startar en ny BOM det här året, Give Thanks kallar hon den. 
Låter som ett trevligt projekt.
Tozzcorner startar också upp en ny BOM nu i januari. Det ska bli spännande att se vad det blir.
Inte tror jag att jag kommer att sy någon hel BOM men idéer kan det ju hända att jag får. Och så är jag ju en hamster och passar förstås på att samla beskrivningarna som kommer.

* * * * * * *
På QoL-listan som jag och många andra är med i har vi sytt muggmattor som gemensamt projekt nu i dagarna mellan helgerna. Det har sytts ett helt otroligt utbud av muggmattor i en massa olika varianter runt om i Norden.   Kika in i vårt gemensamma album och låt dej inspireras.

För min del tror jag det blir sängen nu.
Ha en God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar