22 januari 2011

en vecka går fort...

På jobbet har vi minskat med en personal... och det märks kan jag tala om. Från sex st. till fem, 8 timmars jobb som ska fördelas på oss resterande fem.
Det har blivit mest vila efter jobbet.....
* * * * *
Snön har nästan töat bort, isbanor finns lite här o var istället. Tänk att jag ha varit till skoaffären och köpt kängor med inbyggda broddar Jag ska premiärgå med dem på hundpromenaden i eftermiddag.

* * * * *
Sydde jag nått i söndag som jag trodde? Nja, inte så flitigt som jag önskade. Men ett par Iphonefodral fick jag till. Jag hittade till slut mitt vita skinn som jag visste fanns... men var?? Jo, längst in i lådan som det skulle ligga i.
Efter hundpromenaden så ska jag nog ta tag i batikremsorna igen
Ha en trevlig dag,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar