15 januari 2011

jag har valt...

Jag stannar kvar på Zoomin. Känner inte att jag vill flytta med allt vad det innebär och så hittar jag inget bra alternativ till bildalbum. På Zoomin kan man skydda bilderna från att kopieras och sparas av obehöriga vilket jag tycker känns bra.. Jo, jag vet att man aldrig kan skydda sig helt men det ska å andra sidan inte vara så lätt som att högerklicka och spara som.Så, som sagt... jag väljer att stanna kvar på Zoomin.

Vill ni följa mej i fortsättningen så är ni hjärtligt välkomna dit:

Jag själv prenumererar på blogginläggen från många av mina blogg-vänner och kommer att kika in hos er även i fortsättningen.

Eftersom jag ändå är i farten här så kan jag tipsa om en sidan med ganska tuffa broderier, som borde falla en del i smaken: 
Urban Threads
där finns många tuffa och lite annorlunda broderier.

Ha det gott och på Återseende hoppas jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar