16 januari 2011

regn

och minst 50 cm snö... inget roligt. Klädde på mej regnkläderna när jag tog långpromenaden med Eydis. Imorgon är det väl isbana överallt.
I syrummet händer inte så mycket just nu. Några fler Iphone-fodral ska se dagens ljus men som alltid, det är lätt att fastna i något annat. Jag har haft en korg med skinnbitar ståendes i en garderob i åratal. Vill ha skinn när jag gör fodralen och vad börjar jag med istället? Jodå, städar i denna korg och rensar en massa små bitar som aldrig blir något.... inte helt fel kanske. Men det var ju inte det jag skulle göra! Nåväl, nu har jag fina buntar med skinnbitar och en gammal korg mindre. För korgen den eldar jag upp.
Fodralen kanske blir klara under kvällen... återstår att se.
Om tre månader så är det dags för det här igen, inte så illa eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar