19 februari 2011

-28° C...

Solnedgång 18 februari 2011
Brr... vi har haft en riktigt kylig natt. Morgonen är också kylig men solig o vacker. Längre fram på dagen blir det nog en behagligare temperatur så jag ska passa på att få lite sol i ögonen tillsammans med Eydis.
Veckan för övrigt har legat i stiltje här hemma, desto mer fart på jobbet. Sorry Inger o Pumlan, jag har inte fått iväg era vinstkuvert ännu. Packar dem idag och så går de med lantbrevbäraren på måndag... bättre sent än aldrig heter det ju.
Den här helgen är det Syfestival i Älvsjö men jag avstår från att åka dit. Tycker det blir lite tätt mellan festivalerna, november och nu i februari. Jag har ju knappt hunnit packa upp från den förra ännu
Idag blir det istället lite innearbete varvat med hundpromenad i solen. Hoppas få till något litet i syrummet så att skaparlusten får sitt också. Större arbeten finns att ta till men känns inte så lockande för tillfället. Nej nu mina vänner... det går inte för sig att sitta här o hänga.
Ha en bra dag. 

Avslutar med lite bilder från bocken som hälsade på hos oss häromdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar