13 februari 2011

mer Valentin...

och klorna då? Ja hur många är det nu? Hela 22 stycken är det vi klipper en gång i veckan på vår Islandshund Eydis. Efter får hon en äggula, som hon tycker är det viktigaste.
Inger och Pumlan har gissat rätt.
Eydis har fem klor på vardera framtass och 6 klor på varje baktass.
GRATTIS till Er!
Meddelar ni mej era adresser så skickar jag varsin liten rulle med batiktyger i 2½" bredd till er.
* * * * * * * * * * * * *
Sömnaden då? Jo, en Valentin-necessär á la PW-design har det blivit idag.
Några av mina batikremsor har jag använt till den. Applikationen är "tvärtom", det blev läckert tycker jag. Modellen är bra och jag kommer alldeles säkert att göra fler av den.
 Nu är det kväller och dags för förberedelser inför en ny arbetsvecka.
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar