6 februari 2011

Valentin-sömnad...

Två små hjärtebonader har jag sytt i helgen. Mönstret är gratis och kommer från Lappedesign. Egentligen är det en del av en bordstablett men jag tyckte den passade alldeles utmärkt till väggbonad istället.
Så här ser min version ut:
Jag frihandskviltade lite i hjärtana och dekorerade med några knappar också.  Färgerna har jag valt för att passa mitt kök och så att de kan sitta på väggen större delen av året. Nu ska jag bara hitta på en fiffig upphängning. Min tanke är att de ska hänga under varandra eftersom den ska hänga på en smal vägg emellan skåpet och fönstret.
Jag känner mej så nöjd att ha tillbringat lite tid vid symaskinen men nu börjar söndagen närma sig kväll och det är dags för mat och förberedelser iför en ny arbetsvecka.
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar