25 mars 2011

fredagskväll...

...och våfflan är uppäten.

Nu ser jag fram emot en skön helg. Våren har kommit till oss!
Snön har minskat rejält under veckan. Härligt, och i morgon ska Eydis o jag ta en långpromenad och utforska hur våren kommit i omgivningarna.
* * * * * * * * * *
Under veckan som varit har jag fått en del kuvert med tyger till bytet. Jätteskoj. Det finns fortfarande möjlighet att delta ifall någon skulle vilja hoppa på nu i slut-tampen. Skicka senast söndag så jag har tygerna hos mej den 29 mars. Då hinner jag byta och skicka ut före den 1 april. 
Den 1 april får ni länken till löparen vi syr tillsammans och de som vill kan få en "fritt tolkad" översättning som jag gjort, eftersom mönstret är på engelska.
* * * * * * * * * *
Nu ska jag ta kväller och slänga mej i soffan, kikar nog på "Så ska det låta"... lite lagom avkoppling. Ha det gott alla, vad ni än pysslar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar