14 juni 2011

ugglor...

jodå, det blev en löpare också när jag var i Gnesta. Igår kviltade jag den och sydde på kantbandet. Jag var inte så nöjd i början men slutresultatet blev ändå lyckat.


Löparen tänker jag lämna i stugan som vi brukar hyra sen 25 år tillbaka. Ugglan är namnet på stugan och då passar väl den här löparen bra.
Mönstret kommer från PW-design och den här månaden kan du köpa mönstret och samtidigt ge ett bidrag till Rädda Barnen.
Mönstret innehåller 2 versioner, en med ugglor och en med näckrosor!
Passa på att göra en god gärning.
* * * * * * * * * * * * *
Vädret är lite svalare idag och det är tur. Den här dagen ska ägnas åt provtagning på sjukhuset, tandläkarbesök, hårfrissa och butikrace :-)

Ha de´

7 kommentarer:

  1. Den är hur fin som helst i de lite "murrigare" tygerna (jämfört med mina) kommer pryda stugan med samma namn!
    Kram Päivi

    SvaraRadera
  2. Jättefin ugglelöpare!

    Kram Lena P

    SvaraRadera
  3. Så fin den blev. Ugglorna är ju jättegulliga.
    Kram Carmen

    SvaraRadera
  4. Söta ugglor och färgen på tygerna mina favoriter.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Söta ugglor och härliga färger. Jag gillar den skarpt!

    SvaraRadera
  6. Tack for intressant information

    SvaraRadera