11 juli 2011

mera Mora...

...måste visa mina tyginköp.
Härliga tyger som jag sätter kniven i idag. Är liksom tvungen.... sen MÅSTE jag fortsätta med baliquilten. Det är så lätt att lägga ifrån sig och bara börja på nytt... och jag vill inte ha fler ufo ;-))
sådana finns tillräckligt sen tidigare.


  En härlig spånkorg inhandlades också.


Av Fröken Tilla fick jag en mysig reskompis, Ugglan fick följa med på Mora-resan.
Här är den uppflugen i trädet :-)) här hemma. 
Nu ska jag ta fram kniven.
Ha en bra måndag!

5 kommentarer:

  1. Ha en bra dag med dina fina tyger!
    Tror att jag kände igen dig på bilder hos Dessansyr, kunde inte kommentera eftersom mitt internet och blogger inte är riktigt sams.
    Därav mina fyra inlägg igår;-)
    Du må tro att jag blev förvånad av din kommentar på ett inlägg som inte gått att lägga in:-D
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka härliga tyger! Ska bli kul att se vad du syr av dem. Jättesöt uggla! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Sommartyger med en gnutta romantik i.
    Så mycket fint ni fick se på utställningen.
    Ser fram emot vad du kommer att sy.
    Ha det så bra

    SvaraRadera
  4. Vilka ljuva tyger du köpt - och spånkorgen var också fin. Brukar du måla på korgar?
    Ugglan ser ut att ha druckit något starkt ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. ååh vilka ljuvliga tyger du har inhandlat

    SvaraRadera