25 augusti 2011

rullar på...

dagarna går... snabbt, så jag knappt hinner med. Andra arbetsveckan och det känns minsann på kvällarna. Det blir tidigare och tidigare för nattsömnen.
Men i morgon är det fredag! 
Härligt, jag har bestämt mej för att helgen ska tillbringas tillsammans med symaskinen. Veckohandlingen är redan avklarad och i morgon eftermiddag kör jag ett varv med dammsugaren.
Sen är det symaskin, det ska bli så härligt skönt avkopplande. 

så här ser det ut i trädgården, det är
äppeltider och äpplen i överflöd

... ha en skön kväll

4 kommentarer:

  1. Läcker äppelbild!!!
    Tänkte också försöka ta en riktig syhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmmm så härligt med äpplen.
    Ser fram emot ST och om jag har tyger så att jag kan vara med.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så gott och så sugen jag blev på ett äpple!!
    Vi har ett Aroma träd här, och det vilar i år ,,så äpplekakor äter vi hos grannarna !!Kram på dig och ha en fin syhelg allihop

    SvaraRadera
  4. Så avkopplande att sätta sig vid symaskinen tycker jag! Härliga äppeltider nu!
    Ha det gott!

    SvaraRadera