4 september 2011

3 stycken...

3 necessärer på snedden har jag sytt under den här omgången av Sy Tillsammans som vi har på en av nätlistorna jag är med i. Men nu får det vara nog... ett tag iallafall.


Mönstret till necessärerna ovan hittar du hos Anette L syr o skapar.
~    ~    ~    ~    ~ 
Nu är det istället HÖG tid att ta tag i Luleåutmaningen... eehum... den blev ju liggandes när det inte gick som på räls.

Idag skiner solen från klarblå himmel, underbart. Så nu ska jag ta på mej "dojjerna" och gå en sväng med hunden. Jag gillar vidder och nu på hösten när säden är skördad är det så härligt att gå ute på fälten.
Nu ger jag mej iväg och så önskar jag er en 
fortsatt härlig söndag!

5 kommentarer:

  1. Här är 23 grader varmt en underbar dag, men jag har haft kurs så nu har jag "kraschat" i soffan!
    Ha det skönt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så läckra de är!Jag har också sytt fast jag inte är med på listan!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härliga nessar sydda av en duktig sömmerska!!Kramen

    SvaraRadera
  4. Jättehärliga nessar. Är speciellt förtjust i nr 1, den turkosa :-)
    Kram

    SvaraRadera