16 oktober 2011

en vecka...

En vecka har gått sedan jag sist var här. Hösten gör sitt intrång och energin ligger på lågvarv. 
Intensiva dagar på jobbet gör sitt till. 
Men inspirationen flödar i mina tankar och i veckan var jag till garnaffären... så nu håller jag på att virka en halsduk... jag som sa att virkning inte är något för mej!
 * * * * * 
Vilket underbart väder vi har idag. Jag kom precis hem från en långpromenad med Vovven. 
Härlig frisk luft som fyller på med energi...

Med dom här bilderna så 
önskar jag er alla en God Vecka!

5 kommentarer:

  1. HA EN RIKTIGT FIN VECKA DU OCKSÅ!
    STOR KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. Även om vi har sköna dagar nu ,,kommer höst/vinter med stormsteg ,,och då kan det ju vara skönt med en varm halsduk.Bra att vara ute i tid!!Önskar dig en bra vecka också!!Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till med virkningen. Jag håller på och stickar en trekantig sjal.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härliga höstbilder och lycka till med virkningen.

    SvaraRadera
  5. Vilka fina höstbilder! Lycka till med halsduken!

    SvaraRadera