4 oktober 2011

lycka...

...det är att vinna en massa scraps. Tänk att små tygbitar som blivit över för en kan bli lycka för en annan. I torsdags kom ett kuvert med just sådana små bitar till mej. Jag hade turen att vinna i Majas utlottning av scraps.
Se vad som kom hem till mej:


Inte nog med det... i lådan låg ett kuvert till! Från Brita i Luleå som snappat upp att jag hade födelsedag i dagarna. Ännu mer  lycka, Brita vet vad jag gillar för färger:

 Ett gulligt band runt tyget också. 

   

I veckan startade också Villekulla Quilt ett par tygabonnemang. Ett med Fusions-tyger och ett med Fossil Fern. Just Fossil Fern har varit och är mina favorittyger sedan länge, klart jag måste hänga med på det abonnemanget... att få 4 st favorittyger hemskickade varje månad är lycka.

Här är första utskicket med läckerheter.

   

Och idag var det lycka igen! 
Ytterligare ett tjockt kuvert i min brevlåda... Den här gången en födelsedagspresent från Skövde och Maja.
Maja har också snappat upp vilka färger jag gillar. En alldeles underbar fin bunt med tyger fanns i kuvertet.
Jätteläckra "höstiga" tyger med turkosa inslag, så läckert!
Tack Maja och Brita! 
Jag är så sy-sugen... tankeverksamheten är igång...
Nu önskar jag mej lite tid också. Någon som har lite över?
 * * *
Ha det gott runtom i landet!

8 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott.
    Massor med godis i din blevlåda.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltid lika roligt att ge till någon som har den där tyg- passionen!
    Hoppas på extra tid gör vi nog lite till mans/kvinns!
    kram

    SvaraRadera
  3. Roligt med paket i lådan och när det är såå fina tyger som kommer då gör det ju inte ont:O)))Tygpassion har vi väl lite till mans..? Kram Immi

    SvaraRadera
  4. Säger också Grattis i efterskott och härliga tyger du fått och prenumererat på! Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis på dig! Vilka underbara presenter!

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott och det är trevligt när man får sådan post.

    SvaraRadera
  7. Grattiskramar i efterskott!
    Även jag fastnade för abonnemanget på Fossil Fern. Det ska bli roligt att hämta posten framöver :-)
    / Elisabeth

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott!!!Så mycket spännande du har framför dig,,,jag väntar.../kramar i massor

    SvaraRadera