25 november 2011

oj då...

vad tiden går... Här blåser höststormar och mörkret kommer tidigt på eftermiddagen. Energin är på lågvarv.
MEN i morgon ska jag åka iväg och sy med kompisar i lokalgruppen.... Det ska bli så skönt att bara få sy...
Jag började för en tid sedan med en mosaikteknik som jag tycker är trevlig. 
Här hittade jag den:
i morgon blir det fortsättning på den... 
* * * * * * * 
Sitter här och surfar runt lite i väntan på att På Spåret ska börja. Kikade in på Aftonbladets nätupplaga och där hittar jag JULMATEN, allt i ett, kan man säga.
Grattis alla ni i Arvidsjaur ;-)

hihi... ett telefonsamtal, "10 minutter" och allt är klart!
 * * * * * * *
Ser också att besöksräknaren gått över 10000-sträcket.
Tack alla besökare, både kända och okända.
Kanske jag hittar på något för att visa min uppskattning till er så småningom...
men , som sagt, just nu är energin inte på topp. Den är liksom slut efter arbetsdagen.
Bättre tider kommer väl framöver.
 * * * * * * * 
Ingen blogg utan bild. 

Tyvärr har jag inga nytagna bilden men ett par försommarbilder på Fru Knipa som bodde i vår ihåliga björk kommer här:

 Ur boet kom alla dessa dunbollar som fick lära sig att simma i vår "branddamm".

Nu är det snart dags att bänka sig framför tv:n,

Ha en skön fredagskväll!

4 kommentarer:

  1. Grattis till alla dina besök!!Här är det också blåsigt och trist,,roar mig bakom Janomen!!Ha en fin dag i morgon!!Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla besök och vet du, det kunde vara ännu mer för det är alltid så trevligt att titta in till dig!!!
    När jag hinner ska jag också sy mönstret från
    Oh, Fransson. Tack för att du påminde mig!
    Ha trevligt i morgon!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till 10000. Det är alltid trevligt att kika in hos dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Om jag känner igen det där med att inte vara på topp och inte orka med det man vill, men snart vänder det!!
    Ha det så trevligt på syträffen!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera