4 december 2011

2:a advent...

...dagarna försvinner snabbt nu. Resan till jobbet är i mörker och resan hem likaså. Inte undra på att energin tryter ibland. 
Idag har vi i allafall kunna glädjas åt lite solsken, så jag valde att göra en riktigt lång promenad med hunden. Härligt! 
Efterlängtat eftersom jag jobbade igår och helgen blev en dag kortare.
~    ~
 På sömnadsfronten händer inte så mycket, men jag har ändå fått ihop några små saker som är julbetonade.
Just nu kan jag inte visa hela "saken" ännu men en liten smygtitt kan jag bjuda på denna 2:a advent.

 
~  ♥  ~
 Ett par länktips till julsömnad kan jag också bjuda på.

   ~    ~
 Ha en bra fortsättning på dagen!

9 kommentarer:

  1. Åh, så fint!
    Det är alltid så välarbetat när du gjort något!
    Kvalitet!!!
    Hoppas att tiden börjar räcka till för dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så vackert med riktiga julhjärtan!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så himla julefint! Nyfiken på vad det är! ;-) Kram!

    SvaraRadera
  4. Ser jättefint ut! Blir ju nyfiken att se hela!
    Toves adventsduk var ju också jättefin!!

    Kram från Vallentuna

    SvaraRadera
  5. Så fint det ser ut - ser fram emot att få se hela arbetet :-) ! Är det kanske något till julkorten??? Hade så gärna velat vara med men tiden räckte inte för mig i år. Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Åhhh...dat ser jättefint ut... skulle allt vilja se allt på en gång:D Toves duk är också väldigt fin!!
    Dagarna går väldigt fort så snart är det jul!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Visst är det mörkt och trist och orken tryter så här års, men det vänder snart ;) Smygtitten kittlar nyfikenheten ordentligt ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  8. Så fint!! Nyfiken på resten!

    Iréne

    SvaraRadera