14 januari 2012

lotteri...

det här med bloggar är så kul, men kan hitta så mycket inspiration, gratismönster, utmaningar, lotterier osv.
Har man tur vinner man. Och vunnit, det har jag gjort... Maja har lotteridragning på alla som lämnat kommentar hos henne under en månad. Jag var den lyckliga som vann december månads dragning, så skoj. I veckan  kom ett härligt kuvert från Maja, fyllt med härliga tyger i mina färger.


Tack Maja för vinsten!
Jag längtar till jag kan sy igen.
Kika gärna in hos Maja, hon har en ny utmaning på gång, en sömnadsutmaning som varar hela året. 
 
* * *
Och jag då? Jo, eftersom jag inte kan sy så städar jag bland mina quiltböcker.
Tänk att jag inte har mer ordning än att jag köper dubbletter. Och vilken tur att jag har en blogg då... 
jag lottat helt enkelt ut dubbletten!
Boken det handlar om är nog väldigt i ropet just nu har jag sett på många bloggar.
Vad är det då för bok? 
Jo, den här:

Vill vinna den?

Lämna då en kommentar 'att du vill vara med i utlottningen' under det här blogginlägget.

På måndag 16 januari 2012  kl. 15.00 har jag dragning.
 Lycka till!

* * *
Ha nu en riktigt skön lördagskväll.

16 kommentarer:

  1. Den boken har jag hört talas om mycket...klart man vill chansa!!
    Trevlig helg.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. Först grattis tilde fina tygerna.
    Klart jag vill pröva att vinna här ligger mycket scraps och "skräpar" Har just färdigställt ett år gamla block.
    Ha det gott. Marianne

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du har, vinna en bunt så fina tyger!!Grattis!! Själv vill jag förståss gärna vinna den där boken, har varit nära att klicka hem den flera gånger.

    SvaraRadera
  4. Kul att du gillade tygerna!
    Jag har boken, men det finns en tjej som jag skulle vilja ge boken till om jag vinner!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten! Självklart vill jag vinna boken. Har redan skurit till tyg till en kvilt i boken
    kram
    Vivianne

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten:) Ja jag vill jätte gärna vinna boken.Kram Angelica

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten ,ja Maja känner nog på sej vad färger man gillar,jAg tillhör nämligen oxå en som vunnit hos henne . Så det hade vArit kul o vinna boken så man kan sy av hennes tyger kram från Märit

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten! Eftersom jag har boken Scrap Basket Sensation, skulle det vara kul att vinna den här boken i din utlottning. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  9. Ja, DEN boken skulle jag också vilja vinna!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till de fina tyger du vunnit, och jag är inte med i utlottning då jag redan har den underbara boken som jag sytt mycket ur, senast i dag faktiskt.
    Hoppas din hand snart blir bättre så du får sy igen.

    Kram Lena P

    SvaraRadera
  11. Saknar den boken i mitt quiltbibliotek! Vet att den skulle inspirera mig mycket, lika mycket som din blogg! Marianne

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten!
    Hoppas du snart blir bra i din hand!
    Den boken höll jag också på att köpa men såg i tid att jag redan hade den. Jag ger chansen till de andra att vinna, den är jättefin. Har sett ut vilken quilt jag skulle vill sy, nu gäller det bara att komma igång.
    Ha en bra och trevlig söndag med fortsatt sortering.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej, jag vill gärna vara med i utlottningen av boken.
    Hälsningar Immi

    SvaraRadera
  14. Boken är verkligen i ropet nu, självklart önskar jag att jag vann.
    Hälsningar Birgitta Nilsson på Tjörn

    SvaraRadera
  15. Hej!
    jag vill jättegärna vara med i din utlottning. Mitt quiltbibliotek är ännu inte längre än max 15 cm, så det vore kul att få utvidga det lite grann.
    Hälsningar
    Helena

    SvaraRadera
  16. Nu är klockan 15.00 och jag kommer att ha dragning på ovanstående kommentarer.
    14 st eftersom Carmen avstår från sin lott och överlåter chansen till andra.
    /Anne-Marlen
    Vem som vinner framgår i nästa inlägg.

    SvaraRadera