31 januari 2012

tidningsutmaning 2012...

Yes... jag fick ihop mitt första alster i tidningsutmaningen som Maja startat upp.
Inspirerad av AnnaKas bordstabletter i Quiltemagasinet nummer 2/05 valde att göra en löpare istället. Som 2 bordstabletter i ett...kan man kanske säga. Något smalare också men applikationer och dekor är efter mönstret. Så här blev det:


Fotat en kylig och vacker vinterdag i snön på altangolvet. 
Hoppas jag kvalificerar in i utmaningen med den här duken. 
~    ~
Nu ska jag leta reda på en ny tidning och bestämma nästa alster i utmaningen.

Ha en bra tisdagskväll!

8 kommentarer:

  1. Jättemysig löpare,,bra jobbat!!Kramar

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis är du kvalificerad med en lott!
    Bra jobbat och snyggt blev det!!!
    Ett streck efter ditt namn i boken och raden är lång!!!
    Tack för ditt mail. Jag har inte hunnit svara på det och nu behövs det ju inte!
    Lycka till med din hand!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så vackert i mina favoritfärger
    Kanske dags ock titta igenom quilttidningasrna.
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Så läcker din löpare blev och kanonfina foton! Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Oj så jättefin löpare i fina färger och mönster!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Du fick till det riktigt läckert!!!
    kram Gudrun

    SvaraRadera