16 januari 2012

vinnare...

... så där ja, då har klockan blivit 15.00.
15 kommentarer varav 14 ville vara med i lotteriet.
Första kommentaren har nummer 1 och sista har nummer 15. Nummer 11 avstår. 

Jag tar Random.org till hjälp...

... och Ta Da...


 

Nummer 9 vinner vinner boken.

Svarta Malin

Grattis!
Hoppas boken kan inspirera till roliga projekt.
Hör du av dej till mej med din adress så skickar jag boken så snart som möjligt.

* * * 
Själv känner jag mej också som en vinnare. 
Idag har jag tagit bort stygnen och fått ett mindre bandage.
Oj, så skönt det var, jag fick handen tvättad också ordentligt innan nya bandaget lades på. :)
Ljuvligt!  

Nu är det dags att tänka på lite föda.
Ha det gott alla!



4 kommentarer:

  1. MEN men!!
    Jag brukar ju aldrig vinna nå´t!
    Åh vad roligt!

    Sitter här med magsjuka barn och ont i huvudet, men nu blev jag riktigt glad och uppiggad!

    Tack snälla Anne Marlene!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till både Dig och Malin!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Malin till en toppenboken!

    Skönt att din hand blir bättre.

    Kram Lena P

    SvaraRadera
  4. Grattis till er båda! Kram, Gunilla G

    SvaraRadera