21 februari 2012

kommentarer...

God kväller...
tänkte bara länka till mitt inlägg som jag gjorde i somras när jag, redan då, tyckte det var besvärligt med ordverifiering.

Inte har det blivit bättre nu när Blogger krånglat till det ännu mer med 2 (!) ord som ska verifieras och är näst intill oläsliga.

 Jag tror att det fortfarande är på samma sätt man gör när inställningarna för kommentarer ska ändras.


Vet du inte om du har verifiering och så kan du kolla genom att logga ut och skriva en kommentar till något inlägg i din blogg.

Lycka till! Och så hoppas vi på att många vill fortsätta att kommentera våra bloggar i fortsättningen utan att ögonen ska gå i kors innan man är klar!

4 kommentarer:

  1. Ett jättebra inlägg:-)))))))))!!!!!!!!!!!
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. Ja, jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg oppdaget den ordgreia hadde blitt til to (2) ord! Kjedelig, og alle som skriver de orda, jobber gratis for google eller hvem det er med å skrive alle gamle bøker inn på nettet....

    SvaraRadera
  3. BRA!!!
    Hoppas nu att alla läser din blogg och gör som du berättar!
    kram

    SvaraRadera
  4. Skönt om alla dessa ordverifieringar försvinner. Jag struntade i det redan från början och har hittills inte fått några spam eller otrevliga kommentarer.
    Kram

    SvaraRadera