22 maj 2012

jodå...

...jag är hemma. Har avverkat 2 arbetsdagar också, men inte packat upp väskan helt ännu. 
Det tar ett tag att landa!
Skåne från ovan.
* * *
Jag har iallafall haft tre härliga dagar i Aalborg. Två kurstillfällen hade jag och då var det med AnnaKa som kursledare.
På fredagen gick jag kursen "banddekorationer" där vi fick en massa tips på hur man kan använda band på olika sätt att dekorera med tillsammans med stitchery.
På söndagen var det "en liten sminkepung" där vi fick sy på ett helt annat sätt än jag är van vid. Sättet att sy i dragkedjan var nytt för mej och det blev så fint. Jag tror inte det går att misslyckas med den tekniken.
Så småningom ska ni få se bilder.. men jag ska landa först!


 
Återkommer när jag har fötterna på marken igen :)

4 kommentarer:

  1. Ja det är svårt att landa,,,,efter sådana här dagar.Men snart!!/kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder (som vanligt)!
    Landa du och hoppas att sylust och ork återkommer med ny styrka!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Urfina bilder (förstås)... Skåne från luften, toppen!! Det där med blixtlåset var spännande... berätta så småningom när du landat!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skåne ser ut som ett lapptäcke! Och vad cool med "dold" fågelholk! Skynda dig att landa för snart lyfter du igen! Kram!

    SvaraRadera