1 maj 2012

sköna Maj...

välkommen!...
Nu ska vi väl kunna lägga undan vinterkläderna. Åtminstone vi som befinner oss söder om Dalälven. Här har varit några lediga dagar med underbart strålande solsken. Tack för det, SMHI.
I morgon är det jobbdax... hela 3 dagar innan det blir ledigt igen.
Idag fick jag klart min Fria Drunkard Path. Det blev en kvadratisk duk. 
Jag passade på att fota i solskenet.

Tänk att det är så kul att sy i fria tekniker. 
Och nu drar det ihop sig till middag och därefter lite andra förberedelser inför jobbveckan.
Ha det gott!

9 kommentarer:

  1. Ja, tänk vad fint det kan bli om man bara plockar ihop färgerna på rätt sätt!!!
    Gillar ditt sätt;-0)

    SvaraRadera
  2. Härlig duk!
    Och skönt att äntligen kunna hänga undan vinterkappan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så härliga färger! Man blir bara så glad!

    Ha de gott!Louise

    SvaraRadera
  4. Här har jag allt behållt vinterkappan på ännu! Så himla läcker din duk blev, superfina färger! Och så cool kviltning du gjort! :-) Kram!

    SvaraRadera
  5. Vi har också haft kallt idag... burrr!
    Din duk blev härligt färgglad och fin... jag gillar de varma färgerna!!
    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Urläcker! Skönt att det äntligen har blivit vår! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  7. Visst har vi haft ett underbart väder i helgen! Mer sånt Tack ;)
    Duken blev riktigt läcker!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  8. Så härlig !! Visst är det kul att få "leka" ibland!!kram

    SvaraRadera
  9. Din duk är läcker och roligt med olika quiltning. Den kommer du att ha glädje av nu i sommar (för visst har den kommit hit!!) Kram Annika

    SvaraRadera