21 juni 2012

visa o berätta i Luleå...

En quiltträff utan "visa o berätta" är ingen riktig quiltträff. 
Så, självklart, hade vi en sån också efter vår härliga buffémiddag på lördagskvällen.
Många fina alster visades och här kommer ett urval från visningen. 










 Själv så visade jag mina "gamla" alster som jag gjort under året. Om du vill se så kika  in under fliken i överkant på bloggen,
 'sytt o sånt 2012'

Med till Luleå följde förstås min lilla Singer Featherweight med. Hon fick jobba med en AnnAKa-löpare som appliceras på ett annorlunda sätt.

Det blir riktigt läckert med melerad tråd. Hmm... jag är förstås inte klar ännu, förstår inte vart tiden tar vägen!
Men endera dagen så...

Allting har ett slut och så även 2012 års QoL-träff i Luleå.
 Papperkorgen är full och det var dax att packa ihop. 
Nu ser jag fram emot nästa träff. 
Alltid helgen före midsommar!
Vill du ser fler bilder från Luleåträffen 2012 så klicka på länken i vänsterspalten.
Dax att ta tag i lite förberedelser inför midsommaren. 

Ha det gott,
 här är riktigt härligt sommarväder idag.
:)

5 kommentarer:

  1. Fina alster!
    Kul att få se!
    Tack!
    Ha en trevlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för titten. Och så härliga arbeten alla sytt
    Ha en trevlig midsommar

    SvaraRadera
  3. Missade Annettes "rost"bonad. Den blev jättefin.
    Ha det så skönt i solen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Äntligen kom jag om på din sida. Härliga bilder,, tack för titten!! Kram

    SvaraRadera
  5. Ha, ha , ser ut som om jag ägnat mig åt Ballongdansen :)) Tack för en trevlig helg.
    Marianne

    SvaraRadera