1 juli 2012

klockan är slagen...

och jag har dragit en vinnare. Till hjälp använde jag en slumpgenerator. 13 kommentarer finns under gårdagens inlägg och av dessa blev det nummer.....
.......7 som kom först.

(tiden stämmer inte med Svensk tid, verkar vara 2 tim. skillnad)
Den 7:e kommentaren är skriven av Birgitta på Tjörn. 
Grattis!
Nu vill jag att du, Birgitta, meilar din adress till mej. Klicka på epostknappen till vänster här i bloggen,  jag skickar tygerna så fort jag fått adressen. 
Fixat!

Så spännande!
 Jag ser fram emot ditt resultat senast den 31 augusti. 
Lycka till!

* * *



Ha det gott!
Här fortsätter gardinsömnad... inte så skoj.

7 kommentarer:

  1. Grattis Birgitta!!!Väntar med spänning på ditt alster!!
    Härliga blom bilder idag också/kram till dig

    SvaraRadera
  2. Grattis Birgitta!
    Lycka till!
    Jättefina bilder- AM!
    kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Birgitta!
    Fina blommor. Har du dem i trädgården?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blommorna finns i trädgården, svärmor pysslar och jag fotar. Vad dom heter vet jag inte. :))

      Radera
  4. Grattis Birgitta ! Skall bli spännande att se resultatet .
    Fina blommor Ann-Marlene!

    SvaraRadera
  5. Ha det så gott själv.Ett stort grattis till Birgitta.

    SvaraRadera
  6. Grattis Birgitta... gör nu nåt bra av det hela!!
    Väldigt fina bilder på liljorna...Anne-Marlen!! Du är kanonduktig med kameran!
    Mina liljor har just börjat blomma!!
    Kram

    SvaraRadera