8 november 2012

dags att höra av sig...

...det är långt emellan blogginläggen, nuförtiden. Här händer inte mycket, mest vardagliga ting... men nåt borde jag kunna blogga om. Jag skulle också vilja fota lite saker, men nu är det ju som så, vi har vintertid sedan ett par veckor. Vilket betyder, att när jag är hemma så är det mörk, då får jag snällt vänta till helgen för att uppleva dagljus där jag bor. Så fotograferandet får allt vänta till helgen.

Här kommer istället en bild från Stortorget i Gamla stan.
* * *
...och på lördag har vi sydag med lokalgruppen, så roligt!

På återhörande!


6 kommentarer:

  1. Sylördag med lokalgruppen, det låter som en trevlig lördag att se fram emot.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Vi har haft en sydag här idag,,,och det är ju underbart,,roligt och inspirerande!!kram

    SvaraRadera
  3. Den som väntar på nåt gott... vet du! :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vill bara skicka en webbkram!
    Har saknat DIG!!!
    Äh, här kommer en till!
    Kram
    Maja

    SvaraRadera
  5. Sydagar är sååå trevliga. Vi Sprätthönor hade en för ett par veckor sedan.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Har varit i samma svacka ett tag och det är väl så att allt går i vågor....Har oxå saknat dig och dina inlägg!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera