16 november 2012

jubileum...

Quilt o Lapptekniklistan (QoL) har funnits i 10 år.
Detta firas med en Sy Tillsammans den här helgen. Jag har redan sytt 2 exemplar av jubileumsprojektet. 

... två kassar blev det. En behändig storlek som rymmer en A4-pärm om man så vill och handtag som räcker att bära över axeln. Ganska söta blev dom, tycker jag!
Mönstret på kassen är från Skip to my Lou och de coola applikationerna har Brita skapat.
Nu är det äntligen helg igen... och jag har massor av skoj att bita tag i.
Jag beställde ju en del att kunna fortsätta "pärlfrossa" i. Och så fick jag kuvertet för Muggmatterallyt.
...känns som det kan bli en skön helg

Men nu lite TV-soffa.

6 kommentarer:

  1. Grattis får jag väl då säga,,mycket fint har ni sytt och mera förstår jag det bli!!
    Soffan blir min också ikväll efter en underbar men lååång dag!!Kramar

    SvaraRadera
  2. Det var roliga kassar Du har sytt, tycker jag. Den här Quilt & Lapptekniksidan låter spännande. Hur får man information om den?

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Jätteläckra!
    Bara jag kommer ur badrocken skall jag sätta igång:-))
    Ha en mysig dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så snygg din andra också blev! Hoppas att många vill sy väskan! Kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Tack för att Du talade om för mig hur jag hittar till Quilt & Lapptekniksidan.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  6. 10 år är värt att fira.
    Kör hårt i fortsättningen!
    Grattis!
    Kram

    SvaraRadera