10 november 2012

pärlfrossa...

I tisdags, vid träffen med lokalgruppen så "pärlade" vi. 
Oj vad det var roligt...

Det här gjorde jag... 
och nu så har jag fått en sjukdom till! En beställning har klickats iväg på pärlor med tillhörande attiraljer. Tyvärr så hittade jag inte fler timmar att beställa, jag kollade alla undermenyer i butiken.
... och idag sydde vi tillsammans, vår grupp. Också det riktigt roligt. Men blev jag klar med något? Nehej då... men en bit till på väg med min chenille-sömnad. Jag har också gjort en liten börs som har några smådetaljer kvar och så en påbörjad pyttebörs med bygel, som har legat många år i gömmorna. Bättre sent än aldrig, heter det ju.

Ha en bra lördagskväll!

5 kommentarer:

  1. Även om det är en smittsam sjukdom så står man ut med den!
    Här har pärlas en hel del och oj, vad kul det är!
    Fina arbeten som du fixat!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här finns en låda med pärlsaker och en med scrabooking, åker mest fram när jag har bonusbarnen här ;) Men kul är det...
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Visa sjukdomar är ju roliga att ha:)

    SvaraRadera
  4. Visst hade vi kul när vi 'pärlade' och på sylördagen i går.
    Saknar min blog väldigt mycket, tur att du finns :)

    SvaraRadera