26 juni 2013

rallykuvert...

...det kom ett tjockt kuvert i lådan i måndags.
Muggmatterallyt rullar vidare... jag hade turen att vinna igen.
Nu kör jag min andra runda och är nu nummer 18 i deltagarlistan efter Pumlans flitiga fingrar.

Kolla vilken läcker hög med tyger jag har att plocka ur!


Håll ögonen öppna framöver.
När jag sytt mina muggmattor så lottar jag ut resterande tyger + några tyger från min samling till nästa deltagare.

* * *
Idag regnar det, först några ärenden i Stan och efter det symaskinen...

Ha en bra onsdag.

6 kommentarer:

  1. Lycka till med dina mattor.
    Trevlig onsdag.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. Fina tyger!
    Ser fram emot färdigt resultat.
    Här är grått, kommer kanske regn ....
    kram

    SvaraRadera
  3. Härligt innehåll-
    .Lycka till

    SvaraRadera
  4. Det finns en hel del fint där. Ska bli skoj att se vad du hittar p. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint... det blir roligt att se dina muggmmattor.... ingen blir ju nånsin den andra lik. Idéer finns hur många som helst verkar det som. Sy på du som är kry och orkar.. jag tittar på din jag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Här har vi haft riktigt sommarvärme idag igen! Det var 26 plus när när jag åkte från jobbet kl 19 ikväll! Vilka läckra tyger du har att skapa av, lycka till!

    SvaraRadera