9 juli 2013

kolla...

...jag har vunnit.

Dollan Design firade 1:årsjubileum och jag vann.

Tack för de fina tygerna, Dollan Design.

* * *

Det firas mer i bloggvärlden, ni har väl inte missat det här?

Skynda... bara ett par dar kvar.

* * *

...och ännu en påminnelse.

Jag vill att vinnarna i muggmattelotteriet och kvadratlotteriet mailar sin adress, klicka på det lilla brevet uppe i den vänstra listen.

* * *

Annars pågår Luleåutmaningssömnad här.

inget resultat att visa upp... 2 september är deadline :)

Ha det gott!

 

 

4 kommentarer:

  1. Grattis,så roligt!!Spännande att se vad du syr av dessa,,,jag väntar!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Grattis. Det blir säkert något fint så småningom.
    Nu är jag nyfiken på resultatet av Britas utmaning.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!
    Tack för påminnelsen om Britas utmaning!
    Jag kommer inte ihåg om jag skrivit till Dig, (det är intensivt här nu) men oj, vad det var roligt att träffa Dig och Annette i Mora!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med premie! Vi var heldige både du og jeg, da vi vant hos Dollandesign. Det var på hennes blogg jeg oppdaget din blogg, og her var mye fint å se. :-) Velkommen som følger på min blogg! Fortsatt god sommer! :-)

    SvaraRadera