31 augusti 2013

en sommarutmaning...

...en utmaning jag tyckte var lagom att hänga med på. 
För nog skulle jag väl kunna få till några muggmattor, 
eller hur? 

Favoritmugg?

Nja, det får bli de vi använder till "vardags". 
Svart o vitt... hmm... 
tiden går utmaningen faller i glömska.
Men... så hittade jag ju världens roligaste 
teknik hos Oh Fransson
Aha... den kan jag ju använda, så går det fort. Tiden börjar rinna ut för mej att får några klara, snart börjar jag jobba och då vet jag hur det blir.
Här är iallafall resultatet.
 Det går inte alltid som man vill, dvs. på räls
 Avslutningskanten trasslade och jag ledsnade. Det slutade med två styck klara muggmattor och två styck icke klara.
Men med en till KM och en till mej så får jag känna mej nöjd ändå.

Tack Dollan för en skoj utmaning. 

Hoppas vi får se många muggmattor runt om på bloggarna.

16 kommentarer:

  1. Fina som bara den:-)
    Jag är lite "kär" i den tekniken också!
    Mina får du vänta på tills i kväll!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Tøffe brikker! Flott at du hadde med rødt stoff, flott til de svarte og hvite :)

    SvaraRadera
  3. Härliga muggisar som passar utmärkt ihop med din mugg!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Så snygga de är! Gillar att du la till det röda, det blev pricken över i:et! Kram

    SvaraRadera
  5. Fina muggmattor och jag tycker mig känna igen tygerna :-)
    kram

    SvaraRadera
  6. Tøffe mugrugs du har sydd! Flotte stoff, og det var fint med det røde stoffet i. :-)

    SvaraRadera
  7. Jättesnygga muggmattor! Måste nog också testa den tekniken, det blir ju så snyggt! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  8. Superläckra!!!
    Trevlig helg.
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  9. Så snygga dina blev, passar perfekt till muggen.. Kram..

    SvaraRadera
  10. Koselige brikker til fin kopp! Så dekorativt med de røde kroklissene!

    SvaraRadera
  11. Flotte mug rugs til din tøffe kopp! :)

    SvaraRadera