14 september 2013

kaffe...

...kaffe är gott. Och vilken tur att det ligger i påsar. Då kan det bli fina väskor. Jag har sån tur att jag känner Gunilla A som vill göra sådana. Nu har Gunilla gjort en till mej och jag har en alldeles egen fin väska.

Så välgjord och härlig.
Sen har jag mer tur... 

jag har fått sålt några av mina armband ☺ 
Så himla skoj för en glad amatör.
Och här är ett beställningsjobb. Rosa skulle det vara.
Kanske jag kommer till symaskinen i helgen! 
Då ska jag sy en löpare efter den här beskrivningen:
Mina hemfärgade tyger sen i somras ska användas.

Ha en trevlig helg.

8 kommentarer:

  1. Vilken praktisk matkasse kaffeväskan är. Dina armband är vackra och ser ut att vara väldigt professionella! :))) Gunilla i Luleå

    SvaraRadera
  2. Grattis till fint armband och kul med kaffeväska!
    kram

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du fått sålt armband. De är verkligen snygga.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så skoj att du fått sälja armband armband. De är verkligen jättefina, så jag förstår att du får beställningar! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Tjusig väska! Kul att du fått beställningar på armband! De är riktigt fina!
    Kram lizzan

    SvaraRadera
  6. Så fina armband du gör! Var köper du materialet?
    Iréne i V-ås

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tenntråd o knapp har jag köpt från Agnetas Allehanda, Skellefteå.
      Skinn har jag sedan tidigare. :)

      Radera
  7. Vilken fräck väska och dina armband är så fina och välgjorda. Löparen gav mer smak ner hit till mig:-))

    Kram och trevlig helg.
    Gudrun

    SvaraRadera