19 april 2014

minitwister i A4...

...så har jag då äntligen testat ännu en av alla mallar jag äger!


Det blev till en liten A4 kvilt.


I Blockmakarna, min lokala kviltgrupp, har vi bestämt att sy en eller två A4 kviltar.
Det här får bli mitt bidrag nummer 1.


Idag sken solen och vi hade en alldeles ljuvlig vårdag. Jag tankar energi och njuter.

Önskar er alla en God Fortsättning på påsken.

Glöm inte att lämna en kommentar i förra inlägget om du vill vara med i "Rally på snedden", Snerallyt.
På måndag kväll drar jag en vinnare.

8 kommentarer:

  1. Jättegullig! Ganska skönt att göra små ting ibland, och inte bara stora täcken! Twisterlinjalen måste jag prova vid tillfälle också!

    SvaraRadera
  2. Härlig och väldigt grann!
    Jag har just också plockat fram batiktyger igen och de är ju verkligen läckra i sina färger!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  3. Så söt den blev, av din mini-twister! Kram

    SvaraRadera
  4. Visst måste vi ha alla mallar och nödvändigheter... men sen blir de liggande både ett och två tag... :D
    Din minitwister är jättesöt den!
    Här har vi också haft en underbar dag... men det betydde ju näsan vänd mot jorden och ogräset i rabatten förstås och ryggont på det då! Men sånt ont går ju över det!
    Kram och go söndag till dig

    SvaraRadera
  5. Härlig kvilt i vackra färger.

    SvaraRadera
  6. "Liten men naggande god" är ett talesätt som "for genom mitt huvud" när jag såg Din A4quilt.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  7. Ett bra beslut ni tagit i eran grupp dessa små mini twister är så söta!!Bambikram

    SvaraRadera
  8. Twister är ju så kul, din blev jättefin med alla sina härliga färger!

    SvaraRadera