18 april 2014

snenesse...

...så kom då Snenesse-rallyt till mej.

Detta fick jag från Rutigt-G Adrian.

En härlig påskglad Snenesse lyckades jag få till med hjälp av några bitar ut min egen scrapslåda.


Nu har jag fyllt på påsen och det är dags för Rallyt att rulla vidare.
Vill du också sy en Snenesse?
Anmäl ditt intresse i kommentaren under det här inlägget.
Dessa tyger finns nu i påsen som skickas till nästa deltagare.
På annandagpåsk-kvällen (21 april) drar jag en vinnare.

Reglerna är som följer: Sy dej en snenesse (en utskrift av mönstret medföljer) av tygerna i påsen, du kan komplettera med egna om du vill. Blogga om din nesse, fyll sen påsen med tygbitar igen och anordna ett lotteri på bloggen.

Till sist:
GLAD PÅSK!

10 kommentarer:

  1. Hej
    Ja den blev verkligen glad, din snenesse. Jag deltager gärna i utlottningen till att sy nästa.

    SvaraRadera
  2. En riktigt " påsk nesse" jag blir så glad och pigg i benen när jag ser den :)
    Är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  3. Glada härliga färger och en fin snenesse!! Snabb är du också!
    Ha en fortsatt fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. En riktig färgexplosion. Härligt.
    Det ser ut att vara mycket lila i påsen och jag vill gärna vara med.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, nu är jag mogen för att vara med!
    Fina tyger som lockar till sömnad!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  6. Va fin! Är gärna med i utlottningen! Glad påsk kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Har ingen blogg så jag kan inte va med, men em härlig nesse kram Märit

    SvaraRadera
  8. Glad Påsk! Jättefin nesse. Är gärna med i lotteriet. Känner mig mogen och sugen på att börja sy igen. Lite trögstartad här. :) Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken fin nesse!
    Anmäler mig till utlottningen.

    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  10. Din nesse blev verkligen påsk-glad! Hoppas du haft en härlig påskledighet! Jag är gärna med på sne-nesse-rallyt.

    SvaraRadera