18 maj 2014

6 veckor...

Jag tog mod till mej och deltar nu i en Quilt Along. 
2 små block syr vi i veckan, färdiga blir dom 3 x 4 inch. På fredagen får vi veckans tema. Vi är nu inne på vecka 6 och jag tänkte visa upp mina block för er.

vecka 1
vecka 2

vecka 3
vecka 4
vecka 5
vecka 6
kanske jag missuppfattat något tema, men det bjuder jag på ;)

...mod därför att jag inte vet om jag "räcker till" till slutet... 
 men skam den som ger sig. 

Här hittar du info om denna Quilt Along:  
Pack Patch Mini Quilt Along
Kanske du också vill vara med?

5 kommentarer:

  1. En härlig, lite annorlunda Quilt Along,skall bli kul att följa dig på vägen.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. Så läckra små block du har sytt, allt är en tolknings fråga finns inga rätt eller fel.
    Må så gott

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut! Vad kul med en Quilt Along! :-)

    SvaraRadera
  4. Så morsom ide! Dette blir jo et teppe med hele livet som tema :)

    SvaraRadera
  5. Kul!!! Jag är redan med på denna quilt-along! Sitter och funderar över veckans tema :)
    Gun A

    SvaraRadera