15 juni 2014

Luleå 2014...

...äntligen!
För sjätte året i rad träffas vi i Luleå och syr, pratar, skrattar, äter gott och har det bra. Det är mailinglistan "QoL" som har sin årliga träff i norra delen av Sverige i den härligaste miljön man kan tänka sig för en kviltare. Vad sägs om en butik fylld med de allra läckraste tygerna.
Det är ju lätt att tro att jag ska skapa underverk en sån här helg... men jag är glad för det lilla :)
...en liten A4-kvilt har jag fått ihop.
Det här är min 3:je A4
Tygerna från Leufstabruks-resan och batik runt om från Quilterian. Tycker det blev läckert.
Nu är vi 6-7 timmar kvar... tror det är dags att återgå till symaskinen.

Ha de'!

...återkommer imorrn :)

6 kommentarer:

  1. Förstår att ni har det bra och syr i en härlig miljö..tyvärr har jag totalt missat att detta var på G iår..men snälla hälsa till alla att om de inte gör det... SY så det ryker!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. QoL´s årliga träff i Luleå låter trevligt, tycker jag.
    Att ha det mysigt tillsamman med sina syvänner är nog viktigare än att "producera" massor! Så tänker jag , i alla fall.

    Dollandesig

    SvaraRadera
  3. Visst har vi det bra :))

    SvaraRadera
  4. Superbra! :-)
    Din A4 blev hur läcker som helst!

    SvaraRadera
  5. Kanonbra har vi haft det. Din A4 är jättehäftig.

    SvaraRadera