1 juli 2014

fodral...

...till våra pass och försäkringskort har jag gjort;)
man kan säga att det skulle behövas "göras om och göras rätt" här också!
Meningen var att ett fodral skulle bli ljusgrått och ett fodral skulle bli mörkgrått. Nu är båda både och!! Så är det när man jobbar fortare än huvudet hänger med. Den ljusa fick en mörk utsida och den mörka en ljus utsida... men det får väl gå bra det också.
Och bara för det måste jag göra en till, en i lila. Höll på att bli lite galet där också. Det är ju hus och det var nästan så att dom hamnade upp o ner på locket...

...men där lyckades huvudet vara med!
En röd tryckknapp blev läckert.
***
Nu ska jag lägga den lila i ett kuvert så får vi se vart posten tar den :))
***
Ha de'

12 kommentarer:

  1. Vilka fina passfodral.
    Undrar om inte posten ska till Brottby :-)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Verkligen tjusiga fodral! Lyckliga den som får ett sådant kuvert med lila innehåll!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Ja, detta var sannerligen tre läckra passfodral som Du sytt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  4. Trix å fixiga du snyggt också. Ide rik och snabb, blir man sån på semester? Då undrar jag hur de närmaste 4 veckorna ska se ut hos mig. Någon kommer att bli glad för din gåva, överraskningar vill alla ha.
    Må så gott

    SvaraRadera
  5. Fina fodral och grattis till mottagaren …
    kram

    SvaraRadera
  6. Ljuvliga och vilka presenter.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  7. Ja i bland så vet man varken ut eller in men just nu är det för det är så varmt och skönt (hoppas jag!!).Gulliga och roliga presenter att få och posten blir glad dessutom!!Kram från lilla Bambi

    SvaraRadera
  8. Vilka trevliga passförvaringar och fin present! Kram

    SvaraRadera
  9. Ja, det er fort at noe blir feil når vi holder på. Det hender i hvertfall ofte at jeg må fram med sprettkniven. Passetuiene var flotte og i koselige stoffer. Heldig den som finner et slikt i postkassen. :-)

    SvaraRadera
  10. De blev bra till slut, man ska aldrig ge sig så länge det finns tyg. Fina tyger har du också. : ) )

    SvaraRadera