6 juli 2014

PackPatchMiniQAL...

...så var den då klar, min lilla miniquilt från Quilt Alongen jag deltagit i sen april.
Det blev en söt liten kvilt där blocken har rutor som är 1 inch i kvadrat. Det har varit jätteroligt att följa QAL:en. Två block i veckan har vi sytt efter olika teman som tilldelades på fredagarna.
Är du sugen på att sy dej en egen liten Pack Patch Miniquilt? Här är länken till starten på QAL:en. Och här hittar du avslutningen på den lilla kvilten.
Vill du se flera kviltar av deltagarna så kika in på Flickr-albumet och inspireras.
Nu ska vi passa på att njuta av solen, ha en skön söndag!
*

11 kommentarer:

  1. Så fin den blev!! Har sett att det är flera som har deltagit och alla blir så söta! Tack för länken! Nu går vi ut i solen och njuter!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Den blev hur fin som helst. Vem vet jag kanske syr mig en själv!!
    Har varit ute i solen, så nu går jag in;)
    Må så gott

    SvaraRadera
  3. Söt liten kvilt och så fint kviltad! kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Jättefin och härliga sommarfärger är det. Kviltningen har du också lyckats med! Tack för länken!
    Njut av solen och värmen!

    SvaraRadera
  5. En härlig liten kvilt!
    Var hittar du alla roliga utmaningar?
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  6. Vilken gullig liten kvilt och så fint du har kviltat! Kram

    SvaraRadera
  7. Denne quilten likte jeg! Flott med alle forskjellige stoffene, og kvadrater er veldig fint, syns jeg. :-)

    SvaraRadera
  8. Underbar Annmarlen och tack för dina länkar du delar med dig och inspirerar oss alla

    SvaraRadera
  9. Att sy två block i veckan var en bra utmaning, tycker jag. De små rutiga blocken blev mycket effektfulla mot Din ljusa bakgrund, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  10. Fin liten kvilt och så jättefina foton.
    kram

    SvaraRadera
  11. Vad fin den blev, din miniquilt! Jag ska quilta min ikväll (kanske)!
    Gun A

    SvaraRadera