23 november 2014

lösningen...

En lösning som inte avslöjade sig förrän sista delen.
Precis som det ska vara.
Jag har inte riktigt gjort som förlagan, jag valde att placera mina cirklar i en rak linje. Fyrkantig som jag är :) så inte kan man gå utanför ramarna då inte.
Med det gråa o trista novembervädret så är det inte lätt att fota. det positiva är väl att mina orange/röda tyger lyser kanske mer än de ska på den gråa bakgrunden.
...ja, det var helgen sömnad. Trevlig som sjutton :) Tack Merete!
Ha de' tills nästa gång!

18 kommentarer:

  1. Inte är det fel att vara fyrkantig, välkommen i den klubben :-)
    Jag gillar verkligen Din löpare!
    kram

    SvaraRadera
  2. Nu är det den tredje jag ser klar och alla är olika men personliga!!Förstår att helgen varit härlig/Bambikram

    SvaraRadera
  3. Bara så underbar!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  4. Din Julgåta blev också väldigt fin, kul att se olika varianter och jag tycker nog att det är bra att inte följa förlagan till punkt och prickar! Kram

    SvaraRadera
  5. Wow så snygg den blev!!
    Det var tjusigt med de "utdragna" cirklarna.
    kram

    SvaraRadera
  6. Hm så läcker, får ta min en funderare på del 3, vem vet jag kanske snor/lånar/kopierar din snygga ide. Det får bli morgondagens äventyr.
    Må så gott

    SvaraRadera
  7. så stilig din ble! jeg syns min løsning var ekstremt firkantet/forutsigbart, og derfor tok jeg med mors med en annen versjon, de to andre testsyerne mine sydde også sin versjon, så keg er glad for at du og flere leker med løsningen!
    lukkekanten din var også rålekker! takk til deg for at du var med i år.

    SvaraRadera
  8. Tycker du har gjort en fantastiskt härlig löpare och även du gått din egen väg.Läckra färger har du valt också. Härliga sydagar och tack för sällskapet!
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  9. Jag gillar också din variant för jag är nog också åt det fyrkantiga hållet.
    Kram Christina

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig egen tolkning du gjorde! Så läcker i färgerna, och så snyggt kantad! kram Katarina

    SvaraRadera
  11. Annerledes løsning med sirklene etter hverandre!

    SvaraRadera
  12. Stilig med sirklene på rekke og rad!

    SvaraRadera
  13. Åh... vad snygg den blev din julgåta! Den passar väl överallt! Såna dukar är bra att ha!
    Kram till dig

    SvaraRadera
  14. Rackarns vad snygg! Nu ångrar jag ju mig att jag inte var med!! ;-)

    SvaraRadera