18 januari 2015

mera stickat...

...så roligt det blev att sticka när jag nu fick jämna par.
Här är par nummer två.

...och här är par nummer tre och fyra!
Ganska stolt.
Och det är fortfarande skoj att sticka. Det minskar i garnhögen.
Jag har köpt egna fina stickor, nu har svärmor fått tillbaka sina. Härligt färgglada Knit-pro. Nu känner jag mej som ett proffs :)
Ha det gott... här ska stickas vidare på de sista två nystanen. Sen får jag planera in en resa till Tynset och Lappemor som delar lokal med husfliten där jag kan köpa mer Rauma finullsgarn.
Sån himla tur :))

6 kommentarer:

  1. Wow - vad glad man blir när man ser dina härliga vantPAR!!! :-) Läckra färger och jag förstår att det smakar mera när du nu har kommit igång. Klart att du är proffs nu när du har gjort så många PAR och du ska absolut vara stolt!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Så herlige og fargeglade votter! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, visst ÄR det roligt att sticka!
    Härliga färger som alltid hos dig!
    Här blir det mest strumpor, kanske ska försöka med lite vantar jag med!
    Men Tynset ligger inte nästgårds, eller?

    SvaraRadera
  4. Det är så härliga, färgglada vantar du stickar!
    Klart du ska köpa mer av det "piggelingarnet"!
    Stickorna är alldeles underbara och visst blir man glad av att hålla dem i handen!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  5. Du inspirerar verkligen till att sticka, dina vantar är härliga!
    Kram

    SvaraRadera