15 maj 2015

en kommentar...

En kommentar blev till vinst. Maja med Majas Paradis lottade ut en vinst till någon som kommenterade hennes inlägg under en månad. Jag vann! Och inte visste jag att jag deltog i en utlottning, så för mej blev det en rejäl överraskning.


Efter ett par dagar damp det ner ett kuvert i lådan innehållande dessa tyger.
Vad vill dessa bli?


Ja, en liten blomsterkorg. Jag letade i gömmorna efter ett passande tyg till foder och hittade ett med små blommor o bär och med en bra gammelrosa nyans.


Passade på att öva lite modern raksömskviltning.


Jag vändsydde handtagen med de sista av blomtyget. En liten snutt finns kvar av det gulbeige tyget. Det tänker jag skära upp till min 2 inchkvadrat-samling.

Tack Maja för att du håller oss bloggare igång
:)

13 kommentarer:

  1. Kul med överraskningar om man vinner givet...Du har använt dina tyger väl/Kram

    SvaraRadera
  2. Så söt! Har upptäckt att raksömskviltning kan var kul. Den här var fin! kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Ha ha, ja visst är det toppen att Maja håller oss i trim! :-D)) Din blomkorg är helt underbar och kommer att vara bra till mycket under sommaren!
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Oj, vad fin!
    Vad roligt att se att det blir något av tygerna och så snabbt!
    Kram till Dig!
    Trevlig helg!
    Maja

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten som du förvaltade väl, och din raksömskviltning ser jättefin ut!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh så fin din väska blev och att raksömnskviltning kan se så läckert ut.
    Kram Christina

    SvaraRadera
  7. Väldigt fin blomsterkorg du har gjort! Trevlig helg! Titti

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten, och vad snabbt du sydde dig en jätte snygg väska.
    Må så gott

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten! Det blev en jättefin blomsterväska av tygerna! 😀

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten som blev en underbar korg!
    Kram

    SvaraRadera