24 maj 2015

tur...

Ja, tur med kommenterandet på bloggar har jag :)


Förra veckan vann jag dessa fina tyger hos Tittis Quiltlek. Efter ett par dar så landade de i min brevlåda. Jag visste på en gång vad jag skulle sy av dem.


En liten "resklara" , mönster från Quiltbiten.


Jag hade passande blått tyg till foder så det var bara att sätta igång. Några bitar tyg har jag kvar, de ska få bli en eller två små förvaringar. :)

Tygerna påminner om min mor, hon tyckte om cerise och blommor (fast här är det fjärilar).

Tack Titti!


8 kommentarer:

  1. Med alla fina kommentarer som du lämnar så är det roligt att du vinner!
    Vilken otroligt söt resklara du sytt!
    Grattis!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Och Grattis till en underbar Resklar i underbara tyger!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten och ditt fina arbete!!Kram från Bambi

    SvaraRadera
  4. Väldigt, väldigt fin! Mitt projekt i dessa tyger är på G också. Kom något emellan som skulle vara klart bara.

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten av de fina tygerna! Köp en trisslott nu när du har en sån tur! Resklaran är jättefin!

    SvaraRadera
  6. Du är då en tur gumma!
    Snygg blev den må jag säga.
    Må så gott

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten, du gjorde verkligen något fint utav tygerna. Kram

    SvaraRadera
  8. Så heldig som vant de flotte stoffa! Og så flott du har utnyttet dem!
    Har kikka litt bakover i bloggen din, og du har sydd så masse fint! Liker godt dine sterke farger!

    SvaraRadera