27 juni 2015

Sew Together...

...en ny Sew Together Bag har sett dagens ljus här hos mej.
En med tyger passande till en hundvän.
Tygerna köpte jag när vi var till Gnarp och Wahlmans textil med min lokalgrupp tidigare i våras.

Jag tror jag gillar Sew Together-bagen mer än Bionic Gear-bagen.




Här kikar solen fram emellanåt, hoppas det nu kan bli lite värme också. Som väderprognoserna lovat.
Vi behöver komma igång med höskörden. 
Så man får lite ledigt senare
 

Ha en god fortsättning på helgen!

6 kommentarer:

  1. Tur att du är ledig så du hinner sy.
    Vad läckra färger du har matchat ihop.
    Vi hörs och syns

    SvaraRadera
  2. Så snygg och absolut perfekt till en hundvän. Den ser väldigt praktiskt ut och också lite bättre i storleken än Bionic gearbagen.

    SvaraRadera
  3. Jättefin och så passande tyg, trevligt present! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig Bag i ett härligt tyg! Kram

    SvaraRadera
  5. Den var lyckad. Jag har ju mönstret, kanske dags att pröva det.
    kram

    SvaraRadera
  6. Härliga färger på denna Sew together bag. Den ligger på min "att sy lista" i framtiden.

    SvaraRadera