13 september 2015

rally igen...

...nu är det dags för "Sne'nesse-rallyt" att rulla vidare.
Jag vann rallyturen den här gången från "Majas paradis" och så här ser min nya "snenesse" ut. Tycker den blev härlig med mysiga höstfärger.
Framsidan
och baksidan
Nu är det dag för utlottning av en ny omgång o Rallyt.
Så här går det till om du vill delta:
* Skriv en kommentar nedan, jag drar en vinnare av rallypåsen på
onsdag 16/9 kl. 20.00
* Som vinnare ska du sy en egen "snenesse" av tygerna i påsen +ev. egna tyger. Du bestämmer själv hur rimligt lång tid du behöver för att göra din "snenesse".
* Påsen innehåller minst 30 st 2,5 inch-kvadrater och 3 st 2,5 inch-remsor på full bredd. När du sytt din egna nesse så fyller du upp påsen igen med tyger enl. ovan igen.
* Påsen innehåller en beskrivning för att sy nessen. Det är "Anettemcl syr o skapar" som gjort mönstret. Det går också att ladda ner från hennes blogg ifall man vill ha ett eget exemplar.
* När du sytt din nesse så bloggar du och anordnar en utlottning....sen rullar rallyt vidare....
Lycka till!

7 kommentarer:

  1. Din snenesse är väldigt fin. Jättefina färger! Jag är väldigt gärna med på utlottningen i snenesserallyt.

    SvaraRadera
  2. Så snygg din 'höst nesse' blev. Underbara färger.
    Står över lottningen
    Ha det så bra

    SvaraRadera
  3. Otroligt fin nesse det blev!
    Borde nog plocka fram mina tyger och göra en liknande!
    Tygerna ligger ju bara i sin låda...
    Kram Maja

    SvaraRadera
  4. Åh så fin din nesse blev! Jag är gärna med på en runda till.

    SvaraRadera
  5. Så höst fin din nesse blev. Är gärna med igen.

    SvaraRadera
  6. Detta snenesserallyt är så fantastiskt!!! Jag är gärna med i lottningen!

    SvaraRadera
  7. Höstigt och fin. Är gärna med i utlottningen igen. Kram

    SvaraRadera