23 november 2015

present...

I helgen knåpade jag ihop ett par små necessärer. Christl lilla runda.

Härliga tyger som kommer från Christls butik. Köpta när min lokalgrupp gjorde en "inköpsresa" tidigare i höst.

Dessa ska bli en present till en go' arbetskamrat som fyller år.

Jag tror hon gillar guld så jag sydde dekorsömmar med guldfärgad tråd och så blev det guldkläppar på dragkedjan.

Idag är det måndag och Bambisyr har länkardag. Det här får bli min inspiration den här gången.

Ha en skön vecka!

14 kommentarer:

  1. hon måste ju bara bli glad över din fina present!! Så snyggt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din länkning och den inspiration du ger oss på Visa och Berätta måndag!!Tacksam Bambi

    SvaraRadera
  3. Så härliga!
    Hade önskat att det var till mig!
    Dessa var väldigt "Majigt"snygga!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så vackra och alltid så välsytt det du gör.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  5. Dina små necessärer är ljuvligt vackra att se!
    Tyget och tråden Du har använt är så stiligt tillsammans, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  6. Verkligen stiliga! / Immi

    SvaraRadera
  7. Bara så fina och det blir så snyggt med guldtråden. Är det den minsta och mellanstora du har gjort? Mycket fin present!

    Kram Catarina

    SvaraRadera
  8. Återigen en klockren färgkombination.
    Arbetskamrat bör bli jätte nöjd.
    Må så gott

    SvaraRadera
  9. Eleganta! De kommer säkerligen bli mycket uppskattade, så fint arbetade som de är! kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Bara så underbara nessar du sytt. Kommer att bli uppskattade.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Really pretty! Lovely fabric :)

    SvaraRadera
  12. Elegant till tusen.
    mycet fint du har gjort sedan jag senast var inne hos dig.Ha en fin adventstid.

    SvaraRadera