28 december 2015

instagram...

Jag finns på Instagram, ungefär lika aktiv där som med bloggen.
Välkommen att kika in hos mej, @lapptass heter jag där.


Mina mest gillade bilder på Instagram 2015 är dessa. #2015bestnine
Du hittar lätt dina bästa 9 här: 2015bestnine.com
Tipset hittade jag hos @svartamalins på Instagram.

Måndag och länkardag hos BambiEva, titta in där och se vilka som länkar denna sista måndag 2015.

Titta också in på mitt förra blogginlägg och gissa 
vad du tror jag förberett för sömnadsprojekt.
I morgon kl. 18
utser jag två vinnare av dem som prickar rätt eller kommer "närmast" i sin gissning.

Ha de'

3 kommentarer:

  1. Tack för addressen til 2015bestnine.com. Ska hitta du på Instagram idag också. Du har en fin blog här!

    SvaraRadera
  2. Tack för din länkning och inspiration du ger oss på Visa och Berätta måndag!!♥

    SvaraRadera
  3. Jag är ganska ny på Instagram, finns på gunochjag. Följer dig nu!

    SvaraRadera