27 december 2015

mellandagssömnad...

ja, kanske...


Jag har iallafall alla bitar tillskurna. Vad ska det bli? Vad tror du?
Skriv en kommentar med din gissning före tisdag 29 december kl. 18.00. Då deltar du i lotteriet med chans att få en liten symbolisk vinst med posten i början på det nya året.
Det två första som gissar rätt eller "närmast" vinner. :)


Det här skulle iallafall bli resultatet av en julgåta men jag ångrade mej. Det blev en liten tablett istället.


Och det här blev en löpare av julklappstyger från lokalgruppens julklappsbyte 2014.


...nu återstår att se om det blir någon mellandagssömnad 2015...

16 kommentarer:

  1. God fortsättning! Jag tror du ska göra någon typ av förvaring, kanske en Bionic Gear Bag (tror jag den heter)!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
  2. God fortsättning till dig också!! Roligt att du syr lite tycker jag och då gissar jag en nåldyna till clipsen!!
    Kram från Varberg och Bambi!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror påbordstabletter! God fortsättning! Jag pysslar med mellandagssömnad, kul tycker jag!

    SvaraRadera
  4. God fortsättning på er!
    Ja vad skall det bli? En nescessär eller någon förvaring gissar jag på.
    I morgon eller tisdag hoppas jag kunna sätta mig vid maskinen, men först skall jag 'hotta' upp min blogg ;))
    Hör av mig om jag behöver support!!

    SvaraRadera
  5. Jag tror att det blir en necessär
    Gott nytt år till dig

    SvaraRadera
  6. Jeg tror dette skal bli en toalettmappe med mange lommer. Godt nyttår til deg!

    SvaraRadera
  7. Jag gissar att det ska bli en necessar.

    SvaraRadera
  8. Någon slags förvaring kommer det säkerligen att bli. Hoppas du hinner med lite sömnad! God fortsättning och (så småningom) Gott Nytt år! kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Som alla andra skrivit så tror jag att du ska sy en förvaring av något slagit. Kanske en plånboksaktig sak!?
    Kram Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde ju att skriva att det var jättefina tyger du valt till ditt arbete! 😊

      Radera
    2. Glömde ju att skriva att det var jättefina tyger du valt till ditt arbete! 😊

      Radera
  10. Jag tror du syr en necessär.

    SvaraRadera
  11. Jag tror du ska sy en plånbok i jättefina tyger.. Kram immi

    SvaraRadera
  12. En vild chansning på att det ska bli en Sweatpea Pod.
    Här är syrummet städat och efter nyår är jag ledig, så då hoppas jag att det kan bli lite sytid. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  13. Jag tror du ska sy en bälgnesse i dessa fina tyger. :) Kram

    SvaraRadera
  14. Jag tror att du ska sy en necessär.

    SvaraRadera