23 januari 2016

tillnyktring...

... nu är det dags att sätta korken på flaskan.  Drunkard's wifes QAL har snart gått i mål. Det "bara" ihopmontering och quiltning kvar. Jag tror det är bäst att nyktra till lite så att det blir någon ordning på blocken. ;)


Så här ser det ut i dagsläget. På måndag kommer instruktioner på monteringen. Vi får se om jag följer dem eller om det blir en egen variant. QAYG skulle jag tro.


Eydis måste vara med men är inte mycket till hjälp.

Ha en skön fortsättning på helgen!

5 kommentarer:

  1. Så kul med att vända någon bit fel i blocken! Väntar spänt på fortsättningen.
    kram

    SvaraRadera
  2. Spännande!! Lycka till/Bambi♥

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att se dina färgval.
    Har bara sista blocket kvar att syihop, får se hur jag monterar ihop den.
    Får se om jag tycker om hennes förslag.
    Ja nyktra till måste vi nog göra tills dess ;)
    Må så gott

    SvaraRadera
  4. Kul quilt! Våra husdjur vill så gärna vara med, bara de slipper hjälpa till :) Så är det!

    SvaraRadera