2 april 2016

festen är över....

...det är dags att nyktra till :))
Nu är min Drunkard Wifes quilt klar.


Den påbörjades under hösten och har sen legat till sig lite grann.


 Ide'n är en QAL, där alla block har ett fel...så som det lätt blir när man tar ett glas eller två;)


Men som sagt, nu är festen över och det är dags att nyktra till.
Vill du sy en sån här quilt också? Då hittar du all info r.


 Jag har börjat fundera...
... fundera på hur jag ska göra med bloggandet framöver.
... kanske jag ska ta en paus?
Vi får se, jag ska fundera ett tag till hur jag ska bestämma mej ;)

9 kommentarer:

  1. Rolig blev den din Drunkard Wife, och tuffa färger har du använt. Vilken är din anledningen till att du funderar att lägga ner bloggandet? Även om jag int skriver så många gånger i månaden på min blogg, kan jag tycka att det är roligt att gå tillbaka och läsa vad man har skrivit om de olika sakerna man sytt. Men du kanske ser det på ett annat sätt!

    Kram Catarina

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är som har 'nykrat till' Jag är full än!
    Men sluta/vila från bloggandet, nu blir jag lite orolig :(
    Man dkriver så lite/mycket man vill på sin blogg och jag kommer att sakna fina inlägg, bara så du vet!!!!

    SvaraRadera
  3. Den blev supersnygg fast du inte var så nykter. Tråkigt om du slutar blogga. Skriver skälv inte så mycket men kul att kunna gå tillbaka ibland och titta på det som varit.

    SvaraRadera
  4. Så fin din quilt är!!
    Jag tycker det verkar vara inne att inte blogga just nu och det är givet frivilligt hur man vill göra ..men det är synd om våran hobby och det är framför allt synd om oss alla som gillar att läsa dina tankar och all den inspiration du delger oss!! Så vädjan är fortsätt skriv!! Bambikram♥

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart härlig kvilt!
    Numera så bloggar jag själv enbart när jag har sytt något att visa. Så synd om du slutar, för det är alltid lika roligt att titta in och se vad du gjort. Även om jag inte alltid tar det precis när du visar något nytt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Härlig kvilt och läckra färger. Slutar du blogga blir jag ledsen!! En inspirerande och välskriven blogg,den gillar jag verkligen.
    Kram nerifrån Öland.

    SvaraRadera
  7. Kul idé och en härlig quilt, men snälla, sluta inte blogga!!!! Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar quilt med fantastiska färger!!!!
    Ja ibland känns det nog som om man borde lägga ner sin blogg, men det är tankar som oftast bara flyger genom huvudet och så knallar man på iallafall. Det blir ju bara mer och mer att vi använder andra forum för att utbyta idéer och få inspiration. Hoppas att du orkar fortsätta med bloggandet så vi får hälsa på här hos dej och njuta av dina bilder och texter!!!!!

    SvaraRadera